l0vE mY sAyaNg

l0vE mY sAyaNg
2

l0vE mY dEaR

l0vE mY dEaR
2

Monday, March 7, 2011

tentang dia

hehehe..
aku nk cerita mengenai dia yg dah ragut hati aku...
hahaha..nak kata ah ragut...
ok2...
aku mulakan kisah antara aku n dia...
aku kenal ngn dia sgala2nya bermula dgn hanya berkawan sahaja...
x pernah terlintas langsung di fikiran aku yg aku akan kapel ngn dia...
pada fikiran aku time tu aku just nk berkawan jew kot...
ngn muka dia yg ala2 ensem...
aku fikir mesti dah ada awek ni...
n tyme tu plak mmg aku mlas nk pk hal2 yg berkaitan ngn kapel ah...
ada kew dia blh ckp yg dia single...
ingt boleh kencing aku?
aku berkata dalam hati..
sebelum ko kencing aku baik aku kencing ko dulu...
ceh..ceh...bahasa kasarkan...
standard ah aku sbb aku tgk mamat ni xkn ah xada awek ngn muka ala2 ensem tu???
huhuhuuhu...mmg aku xcaya pown...
ingat senang nk cairkan aku???
lama kelamaan kami berkawan aku dpt lihat kejujurannya...
shortkan je lah yew cite aku ni...
satu mlm tu dia ckp nk declare sesuatu ngn aku...
aku dgn blur2 soal dia mende??? n siap marah2 g dia nk ckp apa sbnrnye...
sekali dia gtau aku yg dia sukakan aku...
aku pown ngn selamba menjawab aku pown sukakan dia...
boleh dia ckp kat aku asal xgtau awal2...
sbb dia takut aku xkn terima dia...
perghhhhhhhhhh....
mamat ni plak mcm x caya plak...
sekali aku ckp suka tu mknanya suka ah...
hehehe...akhirnya kami pown declare bertarikh 17.01.2011...
kami byk persamaan...
giler byk persamaan n inilah kali pertamanya aku dgr...
antaranya ialah aku lahir pada 17.08.1988 manakala dia plak 27.08.1988...
beza sepuluh ari jew..
walaupun aku lebih tua sepuluh ari...
huhuuhuhu...
yg lain2 persamaan xyah aku cer...
biarlah jadi rahsia...hehehehe...


nilah mamat tu...
fazirul azrul aka my dear

nilah aku
nurul fatin




No comments:

Post a Comment